Tussen de tulpen

Oké, ik geef het toe, ik kon gewoon niet kiezen....













Reacties

Crea-roosje zei…
Prachtig zeg de bloembollenvelden, nu vlakbij jou zeker?
Leuk flakkee ,als ik het zie klopt mijn hart een beetje sneller ha ha
vroeger ging ik namelijk tulpenbollen pellen,,,een leuk zakcentje maar wel zere duim en vingers.
groetjes Esther
Anoniem zei…
Prachtige foto's van de kinderen!
Schitterend de tulpen, wat een mooie kleuren.
Groetjes Marja van Waveren
Anoniem zei…
Mooie foto's !'
Wat fijn dat je zo'n serie mocht maken.
Hier mag men de bollenvelden niet meer betreden i.v.m. schade aan het gewas.
Elke kapotte bloembol/bloem is het begin van een onbruikbaar veld, en geen inkomsten, voor teler en peller.
@ anoniem: Dank je voor je reactie!
Hier zijn de bloembollenvelden niet afgezet ofzo. De teler was een stuk verder op aan het werk en zei er niets van. Wel heb ik de kids alleen op de paadjes tussen de bloembollen in laten lopen zodat ze de bloemen en bollen niet zouden beschadigen. Dat kan je op de foto's niet echt zien omdat ik ze van een stukje afstand hebt gemaakt en dan inzoomen. Dan vallen die paadjes niet meer op en lijkt het of ze midden tussen de tulpen staan ;-)

Alleen Joas heeft van één tulp de bloemblaadjes geplukt wat dus zeker niet mocht! De meiden vonden wat tulpen die de teler er zelf tussen uit had gehaald op het paadje tussen de tulpen (verkeerde kleur, plekjes aan de bloem etc.) en die mochten ze van mij wel oprapen zodat ze van de goede tulpen af zouden blijven!
huis tjokvol zei…
wauwie de foto,s zijn prachtig,nee daar kun je dan geen keuze in maken,ze zijn echt allemaal heel mooi

Populaire posts