Winterwerk op 't hof

Winter:  de grond is heel erg nat: één en al bagger. Die moet dus nog flink verbeterd worden, maar ja, dat gaat niet van de één op de andere dag. Dus is het tijd voor ander werk op 't hof: de 'piep' opknappen!
Toen we de schaftkeet afgelopen voorjaar kochten wisten we al hoe hij zou moeten worden. Maar we kozen er voor om eerst de kas te bouwen en met de tuin aan de slag te gaan. De 'piep' zou wel wachten tot het najaar. In het najaar kwam er alsnog niet veel van, maar nu zijn we dan toch echt begonnen! 


We sloopten de wanden van geplastificeerd spaanplaat er uit...


... werden blij verrast dat de isolatie nog best goed bleek te zijn...



... en maken nieuwe wanden van hout.


Het keukentje verhuisde van achterin naar naast de deur zodat er achterin ruimte komt voor een kacheltje. 


Een heel ander gezicht toch al?!


Natuurlijk is er nog genoeg te doen. Er moet nieuwe dakbedekking op de 'piep' komen, en ook aan de binnenkant willen we een mooi nieuw plafond maken van schroten. Er moet een mooi vloertje in de wagen komen en een balkonnetje. Genoeg plannen dus! 





 

Reacties

Aritha V. zei…
Ziet er nu al leuk uit. Het komt vast goed. Leuk project.
Crea-roosje zei…
Leuk om te zien,
hoe de pipe opknapt.
sukses...
ik zie dat jij de blog ook veranderd hebt...
ik loop ook tegen bepaalde dingen aan..
mijn foto's krijg ik er niet normaal op..
zie ze niet...
en al mijn tekst gaat achter elkaar...
terwijl op mijn voorbeeld het zo niet staat...
wat heb jij nu?
groetjes esther
Hoi Esther, vorig voorjaar heb ik m'n blog inderdaad veranderd. Was na al die jaren wel eens leuk om te doen ;-) Ik heb nu als thema 'soho light' en dan bij lay out een paar dingetjes aangepast. Bij mij gaven de foto's en tekst geen problemen trouwens, dus ik weet niet of je dat hier mee kunt oplossen?!

Groetjes Tineke
Jolanda zei…
Zoals we dat kennen van jullie: alles wordt piekfijn in orde! Netjes!

Populaire posts