Vakantievermaak 2

Vanmorgen hebben we snel de boel aan kant gemaakt zodat we vanmiddag van het mooie weer konden genieten. 
We bleven in de buurt en gingen naar het klauterwoud. Een uitgestrekt gebied met allerlei leuke activiteiten voor kinderen: over een boomstammenbrug over het water (het water stond heel laag nu)...


Door wilgentunneltjes...


Een trekpontje...


Kijk ze genieten!!


Op een groot klauterrek, met glijbanen, 


evenwichtsbalken op zo'n 1,75 meter boven de grond...


En we hebben nog maar de helft gezien en gedaan! 
Snel dus nog maar een keer gaan voor de andere helft (onder andere een doolhof). 

Voor de geïnteresseerden onder ons: het is in de Broekpolder bij Vlaardingen. Het is altijd vrij toegankelijk (zonder kosten dus) maar er is geen toezicht aanwezig. Leuk voor jonge, maar ook al wat grotere kinderen! 

Reacties

Muisje zei…
Ik heb het gelijk opgeschreven, gaan we zeker eens kijken.
En jullie hebben nog heerlijk weer in de vakantie.
Ilse zei…
Ziet er super leuk uit! Binnenkort maar eens naar toe gaan.
Ik heb gelijk even zitten kijken op de site, maar kan niet echt een adres vinden waar ik bv op zou kunnen navigeren. Volgens mij is de broekpolder aardig groot...heb jij voor mij misschien een navigatieadres van bv de parkeerplaats??
Groetjes Ilse
@ Ilse: een adres weet ik niet precies, maar het is is in de Broekpolder, A20 afrit 8 Vlaardingen-west, aan de Watersportweg. Als je de broekpolder in rijdt (vanaf afrit 8) dan is het al bijna aan het begin. Je kan daar ook moutainbikes huren etc. Je bent dan bij het doolhof. Er staat een groot bord met allerlei activiteiten, ook iets verder op staat een bord en kun je parkeren. Dan ben je bij het gedeelte met het pontje etc.
Dankzij jouw tip hebben we een hele leuke middag gehad in het klauterbos! Ik kwam via via op je site en herkende je niet gelijk. Na wat lezen (én kijken) wel. Je hebt een leuk weblog!

@ Petra: wat leuk dat jullie er ook zo'n leuke middag gehad hebben! Het is echt de moeite waard hé?! Ben nu alleen wel benieuwd welke Petra jij bent :-)
@Onder de knotwilg: Mijn man zit in het bestuur van de zondagsschool, misschien dat je het dan weet? ;)
@ Petra: ha ha, ja hoor, dan weet ik het! ;-)
Marike zei…
Leuke plek joh! Inmiddels al vakantie gevierd in de pipowagen? Ben erg benieuwd! Groetjes, Marike

Populaire posts