Zomer in april

Het leek zaterdag wel zomer in april! Heerlijk, wat hebben we ervan genoten! (Net als de rest van Nederland waarschijnlijk...)


Lydia zat voor het eerst in de zandbak. Ze vond het helemaal geweldig...


Dat zand aan m'n voeten voelt wel vreemd hoor...


 Tjonge, wat krijg je een trek van al dat spelen, zo'n boterham gaat er wel in! Zie je wel dat ik ook op de tuin m'n eigen bordje heb? Een echte oude, van emaille, daar houdt mijn mama van...
Ik heb m'n hoedje op gekregen omdat ik nog bijna geen haartjes heb. Anders zou ik zo maar verbranden.


 Ook in het huisje kan ik me best vermaken, er zijn daar ook deuren die ik open en dicht kan doen, spannend joh!


En nu ga ik eerst eens uitrusten in mijn eigen stoeltje. M'n bedje wil ik vandaag niet in, dus ik mag nog even met papa in de bedstee. 


Maar je denkt toch niet dat ik daar wel ga slapen?! Door het raam naar buiten kijken is véél leuker!

Nu hoef ik vast niet meer uit te leggen waar we het meeste van genoten hebben. Juist ja, ons zonnestraaltje!

Reacties

It's me zei…
Wat een schatje is Lydia...lief lief ...fijn week ! liefs van mij....xxx....
Ik geniet nu nog mee, wat een heerlijke meid die Lydia, een schatje, je zult je handen er aan vol krijgen deze zomer, alle kanten op...en moeder maar rennen.

Fijne week,Eefie
Jolanda zei…
Dat ze het hoedje er niet aftrekt! Staat lief én eigenwijs..
Over vrouwenmantel heb ik een reactie gezet op mijn eigen blog (hebben mijn andere bezoekers er ook wat aan).
Groetjes, Jolanda
wat een leuke, lieve fotos!!
schattig meisje heb je!

lieve groetjes, Tjits
Muisje zei…
Wat een schatje, en ja zaterdag was het echt genieten.

Groeten Herma
Zeeuwse Mama zei…
Wat een schattige foto's van Lydia, en een lief logje!
Haha..zulke beelden heb ik ook!
Geniet er maar van, want voor je het weet...
Heerlijk dat gezicht bij het zand...mijn kids hadden dat ook bij lopen op gras, echt eng!
Groetjes Hannie
Anoniem zei…
Dat was vast en zeker een heerlijke dag voor Lydia,gezond hoor om zo op te groeien,fijne dag,lieve groet Joke.
Unknown zei…
Oh, wat een suikerzoete foto's! Heerlijk! Vandaag is het - hier in ieder geval - maar een beetje grijs, leuk om dan weer zulke zonnige plaatjes te zien!
Dat bordje...zoiets hadden wij vroeger ook, volgens mij ook iets met plaatjes van hondje waf er op ofzo, zo leuk!!
'k Ben trouwens benieuwd naar je knapzakjes! Maar je gaat ze vast hier posten!
Groetjes, Corine
Stina zei…
wat een lieverd ja daar blijf je naar kijken he, zo mooi.

het weer was ook helemaal geweldig.

groet stina
Makkie zei…
Wat een heerlijk mensje dan meisje van jullie!
Het duurt nog wel even voordat ze ook kan smsen. Geniet er maar van!
Hartelijks
Bizzy @ home zei…
Wat een lief prinsesje zit daar in de zandbak. Dat is dubbel genieten.
Groetjes, Renny
Esther zei…
Ik geniet elke keer van je blog! Zeker omdat hier nog een pak sneeuw ligt! Annelize geniet steeds mee met de foto's van jullie leuke meisje! Ook van de plaatjes van jullie tuin geniet ik. Hier kun je nog geen plantje poten, hoor! Ik bak ook brood met de hand. Zelfde verhaal, machine kapot en nu vier broden tegelijk in de oven...mmmm. Als je het goed vind komen we al je mooie plaatjes in het echt bewonderen als we de hele maand Juli naar Nederland hopen te komen!!! Is lang geleden!! Greetings......Esther
Jente zei…
Wat een mooi en vrolijk meisje hebben jullie toch! Inderdaad een zonnestraaltje.

Het was inderdaad 'n prachtig weertje zaterdag. Ik was met mijn dochter druk bezig in de moestuin, dat was ook genieten :-)

Populaire posts