Bij het wisselen van het jaar...

Uren, dagen, maanden, jaren,
vliegen als een schaduw heen !
Ach, wij vinden waar wij staren,
niets bestendigs hier beneên !
Op de weg die wij betreden,
staat geen voetstap die beklijft;
Al het heden wordt verleden,
schoon 't ons toegerekend blijft.

Dat de tijd hier 't al verover,
aan geen tijdperk hangt mijn lot;
Gij, Gij blijft mij altijd over,
Gij blijft eindeloos mijn God.
Welk een onheil mij ook nader,
'k vind in U mijn vrede weer;
Gij blijft, die Gij waart, mijn Vader,
wat verander, wat verkeer !
Rhynvis Feith / Heinrich Albert


Reacties

It's me zei…
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017.... Liefs Ria x❤️
Danielle zei…
Al het goeds en Gods zegen toegewenst voor het nieuwe jaar!
Marike zei…
Een goed en gezegend 2017 toegewenst!

Populaire posts